Khamis, 28 November 2013

Melawat Yang Tersayang

Assalamualaikum !

Aku and hubby nak pergi rumah my kakak arini . Melawat mak aku yang tengah sakit .
Seronok sangat rase .. Dah lame tak jumpe mak . Tak sabar ! Rindu tau sebulan dah tak jumpe . 
Sampai2 je mak nangis teresak2 rindu kat anak bongsu dye ni . huhu ! Mengadu yang dye sakit .. 
Ye mak adik tau mak sakit .. Sebab tu la adik datang tengok mak . 
Kesian kat mak .. Muke cengkung je . Makan pun tak leh .. Asik muntah je .
Semoga Mak cepat2 sihat seperti sediakala . Amin !

Malam ni hubby ajak bermalam kat rumah akk . Bukan ape hubby tu sebab dye nak pergi memancing .
Dah lame kemaruk nak mancing kat sini . Akhirnye dapat jugak curi2 mase ..
Aku pun dapat la bermesra- mesraan dengan family akk aku ..
Dah lame tak berkumpul macam ni ..

Harap2 sempena cuti sekolah ni family aku boleh berkumpul .
Terutama akk yang dekat Pandamaran Klang tu . 
Lame sesangat tak jumpe .. Semoga Allah memudahkan segala urusan kalian .
Dan semoga perjalanan balik ke kampung lancar dan selamat . Babai !