Khamis, 14 November 2013

Berita Gumbira Sambil Berjimba-Jimba !

Semalam dapat kol dari Gmah ajak pegi tengok movie kat Mentakab .
Ye la kat Mentakab kan dah ade mall besar . Starmall tu ..
Ade boling ade wayang ape sume la. 
So senang la takde la jauh sangat nak berseronok and happy2 .
Lame dah tak gi berjimba2 an . Sejak kete dah takdok ni ..
Bile orang dah ngajok ape lagi .. Ikot je le weh !

Aku pun ape lagi ajak la adek aku yang crazy tu, si nomey2 ..
Hik3 .. Jangan lupe mintak izin hubby yeee .
Nasib la hubby i and hubby adek nomey i izin .
Lagipun kami pegi sekejap je bukan lame sangat pun .
Thanks hubby sayang !

Sampai kat temerloh kami pegi amek atun dulu .
Then terus ke starmall, ke tempat wayang .
Boleh tahan jugak la citer Thor tu ..
Walaupun tengok lepas 20 min citer tu bermula .
Hahahaha ! Lewat sampai kan ..
Takpe la nak buat macam mane ..

Mase dalam kereta dapat berite yang korib aku Nurul Syazwanie Nordin dah selamat melahirkan beby sulongnye . Seronok la awok weh dah jadi mama ..
Alhamdulillah dapat beby boy .. Ha ! Betoi tak aku cakap beby ko boboy . Hik3 ..
Teror aku ni lebih dari doktor tak payah scan pun . Wakakakaa !
Oke sape2 yang nak tau jantina beby dye sile datang umah aku (dengan penuh bangga)
Hikhikhik .. Melawok aje leee .

Ni gambar si boboy wanie yang comel bangat !
-
-
Aqeef Rizqi Mazuadi 13.11.13

Tahniah ! Tahniah ! Tahniah !
Budak comel anty harap awak akan jadi anak yang soleh untuk mama dan ayah awak .
Semoga awak membesar dengan sihat dan cergas !

For Koribku :-
Beb ! Semoga ko bahagia dunia akhirat .
Aku pun happy tengok korib aku happy :)
Semoga persahabatan kite kekal selamanya yee .
Aku sayang kau babe !
-
-
-
Bile la pulak giliran aku yek ??
Ya Allah semoga engkau mendengar doaku .
In Sya Allah satu hari nanti .. Amin :)