Isnin, 11 November 2013

Permintaan Hubby ku

Mister Bloggie weiii ..
Arini hubby aku request suruh buat nasi lemak .
Aku tak pernah lagi buat . 
Gementar rasa hati ni tau . Wakakakaka !
Aku mase bujang dulu bukan rajin sangat ke dapur .
Kalau masak pun masak merah, kicap tu je yang aku tau .

Sekarang ni dah kawin macam2 aku dah belajar .
Banyak masakan yang aku dah try buat . 
Aku makin minat masak .
Aku suke tengok orang makan masakan aku . 
Terutama bile hubby aku yang makan dengan penuh berselera pulak tu .
Dan opkoz la bile dorang kate masakan aku sedap tu berbunga2 hati aku .
Kui3 .. Seronok la weh kalau orang cakap gitu .

Nasi lemak tu aku buat malam karang je la .
Sebab pagi2 tadi tak sempat hubby aku pegi keje awal .
Macam rush sangat je malas la nanti tak feel makan nasi lemak aku tu .
Hehehehe ! 

Harap2 menjadi la nasi lemak aku tu yeee . 
Semoga hubby aku suke and menambah nasi 3,4kali .
Agagagaga ! Hubby tembam buncitttt sayang misss youu ..
Muaaaahhhhh !