Ahad, 7 Julai 2013

WBP - SI BOBOT


 Ni la si bobot . Kereta hubby aku .. 
Kereta ni hubby terpakse jual bukan sebab ape .
Yela kete lame kan .. ntah tahun berape . Sebelum aku lahir agaknye . huhu !
Takkan nak simpan smpai dh tua nanti . Tu pun sekarang ni duk meragam je .
Beribu2 habes duk beki dye jeeee . haish !
Mengade-ngade sangat !! 

Dah seminggu si bobot ikut tuan baru dye .. 
Harap-harap tuan baru dye akan jage dye elok2 .
Basuh dye bagi berkilat . hehe ! Macam hubby aku selalu buat .
Hubby aku kate ni bini dye nom-2 . Hahaha ! 
Mase nak jual kete ni siap nak tido dalam si bobot .
Punye la sedey . Yela dah bertahun dye hidup ngn si bobot ni .
Bukan senang nak dapat si bobot ni .
Dari buruk2 jadi lawo cmni .. Rendu kau si bobot !!

Aku kenal hubby aku mse kete ni tak lawo lagi . cat tertanggal2 .
Kire macam si bobot ni saksi cinte kami berdue la .Cewaaahhh !
Lagipun si bobot ni banyak berjase kat sume org .
Terime kasih si bobot sebab dh bawak aku ke merate tempat .
Jangan nakal-nakal ! Hubby kite masih sayang lagi kat ko .
Hahahhaa !


Ni pic last hubby with si bobot . Mase ni hubby nak anta si  bobot kat tuan baru .
Bobot tolong doakan kami dapat banyak rezeki . Boleh beli kete laen ..
Dapat ganti ko cepat2 sebelum raye .. Susahla takde kete ..
Hubby pun g keje naek motor , sian kene ujan panas .
Dah la cuace sekarang tak menentu . Risau jugak ... Urmm !!

Oke la si bobot sayang ... muaaahhh ! Byeee .