Isnin, 9 Disember 2013

Aku Terluka Dan Dilukai

Assalamualaikum ..

Aku rase malu .. Sedih .. Berduka .. Kecewa .. Marah ..
Hina ke aku kalau aku lambat mengandung ?
Aku ke yang salah nasib aku macam ni .
Kalau aku mampu ubah nasib aku, aku tak nak macam ni ..
Aku nak anak ramai ..
Aku nak bagi zuriat kat suami aku ..
Aku nak suami aku gembira dengan kehadiran cahaya mata kami ..

Kenape ko malukan aku depan keluarga aku sume !!
Aku tau anak2 sedare aku yang dh kawin sume dah ade anak ..
Akak aku yang anak2 dah besar pun dah mengandung lagi tapi aku masih macam ni ..
Mendukung anak orang .. Mengharapkan kasih sayang anak orang .
Salahke aku nak merase sikit kasih sayang anak2 kecil tu ?
Aku jugak punyai naluri keibuan ..

Ya Allah berat sungguh dugaan mu ..
Ya Allah tunjukkan lah mereka kekuasaan mu .. 
Keajaibanmu .. Tutupkanlah mulut2 jahat mereka ..
Hati aku tersiksa dihina macam ni ..

" Hei Nor asik mendukung anak orang je .. dukung la anak sndiri "
" Suami awok cakap kalau awok tak mengandung lagi.. dye nak kawin lain "

Suami aku pun ko tak jumpe .. Bile dye ckp kat ko .
Ko suke la aku ni jadi JAN** !!
Ko ni kan memang dasar anak hanji** !!!
Gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku sedih  .. Sangat2 sedih ..
Nape orang sanggup cakap mcm tu kat aku .
Depan semua keluarga aku .. Dorang sume ade anak masing2 . 
Tapi aku ... Aku berdiri sendiri .. Berdiri kaku depan dorang .
Terase asing jeeee ..
Hanya kerana Kak Liza aku mengandung .. Aku kene berhadapan dengan penghinaan macam ni .
Tak adilllllllll !!!!!!
Kenape aku !!!!!!!
Aku cube tahan airmata aku .
Aku cube buang jauh2 kesedihan hati aku .
Aku cube mengukir senyuman pakse .
Kekuatan aku hilang .. Ketabahan aku pergi tah kemane ..
Ya .. Aku menangis .. Menangis dalam hati ..

Aku terima semua nasib aku . Aku redha .. 
Allah sentiasa bersama aku . 
Semoga kesabaran aku berbaloi .
Insyaallah suatu hari nanti . Aku pasti ...