Rabu, 14 September 2011

pRePaRaTion~

:65: Selasa , 14.9.2011

aku pegi tengok baju tunang wif mr bunbun ...:face19:
ditemani member koribku GMAH and junior skola dulu Atun ..
thx u ollssss .. but banyak sangat pilihan ...
korang pun cm tataw nak bg cadangan ape kan ... hehhe!
i knoe .. susah gak .
aku amek mak andam kota gelanggi .. kak ita .
lagipun member member aku sume kenal dye ..
senang la ckit nak deal kan ..
urmmm .. so mse aku datang tu xdecide pun nak tema ape ..
hahahaha! selenger je kan ...
sian akk tu layan jeee aku ..
so lau korang nak pegi tgk baju tu pless la pk nak tema ape eh ..
nanti kepale korang jadi blurrr ya amat !!
aku decide nak amek kaler kelabu cam warne kulit aku nih .. lalalalala~
hahahhahaa ...
aku minat satu design nih ,, tapi tade kaler yang best . hehe ..
aku suruh kak ita tolong carikan .. kaler gold .. huhuhu!


ini contoh je leeee ... hehe .
aku suke design yang labuh kat belakang tuu ..
cantek dohhhh!!!!!