Selasa, 13 September 2011

FiRst sTeP~

:t:BERTUNANG :t:




aku ase hepi sangat .. bile dye cakap nak kawin dengan ak:131:
tapi kene tunang dulu la kan ?? hihi .
tak sabar nampk .. ngeeee~
actually da lame dye ajk aku bertunang ..
suddenly abg aku yang da lame membujang bagitau kat mak aku dye nak kawin jugak ..
(umur da dekat 40 abg aku tu taw) hehehe..
But alhamdulillah la .. aku hepi dengar dye nak kawin ..
Sebab da lame pemeli aku nak dye kawin ..
Even arwah ayah aku da banyak carikan jodoh untuk dye, but dye tamao ..haish!
So kami tunda pertunangan kami dekat 2bulan jugak laaa …
Aku suke, aku syukur pada Allah …
bererti dye betoi betoi serius dengan aku .. hehe~
terima kasih sayang ku KAMARUDDIN CHE DAU:face2:
aling sayang sangat kat b..
aling harap hubungan kite kekal hingge ke syurga yang abadi~
2hb oktober nih dengan izin Allah
bermula lah hidup kite sbagai tunang ..
Sayang harap kite dapat tempuh segala dugaan
dalam tempoh pertunangan nih ..
Bak kate orang orang tue ,,,
dugaan pada tempoh pertunangan memang memeritkan .
Sayang …
Tak lame kan kite tunang ??? hehehehehe
Bukan la xsabar … tapi tak nak la ape2 jadi ..
Takut sangat …
ape ape pun please doakan pertunangan kami kekal
hingge ke jinjang pelamin yep!!!
Doa pemeli dan kawan kawan sangat bermakne bagi aku .. <3 <3
LOVE YAAAA!!!!

~Ya Allah jauhkan lah diri kami dari hasrat dengki, cabaran serta dugaan buat kami, permudahkanlah semua perjalanan kami, restuilah hubungan kami kekal hingga ke jinjang pelamin dan selanjutnye ke hingga ke syurga-Mu .
Amin Ya Rabbal Alamin~