Isnin, 19 September 2011

Tak Suka Sudah !


hai bloggie .. aku sakit hati sangat harini tau.
aku dengar cite dari adeq agkat aku yang ade orang mengate aku ..
dye cakap dye tak suke aku .. apehal tah kau !!!
aku tak taw nape minah sorang ni ..

dari pade dye datang sini sampai skang
ade je yang dye tak puas ati ngn aku..
ko datang sini sebagai tetamu agak agak la ..
ape yang aku dah buat kat kau shittt!!!
dulu mase kau datang sini kau cakap aku tak suke kau..
ape yang aku buat yang nmpak aku tak suke kau ??
ade aku cakap ke ???
sape aku utk tak suke orang ??
lantak kau la .. asal kau tak masuk campur urusan hidup aku takpe lah
aku takde hal ..
tapi smpai skang, ko datang kat sini sekali lagi ..
ko mengate aku macam macam ..
if kau xsuke aku just cakap la ..
xperlu aku nk dengar dari orang laen la ngoxxxx!!!!
kau igat kau da bagus ??
ape yang kau jeles ngn aku ??
ape yang kau tak suke kat aku ??
ape yang aku dah buat kat kau ??
haaaaaaa ....SYAITAN!!!
HAMEKKKK ...