Ahad, 6 Mei 2012

SOLEMNIZATION

Betapa indah saat itu ... 
Betapa bahagia nya diriku apabila kau kini milikku!

Berdebar asben i .. hihi ! hensem sangat dye..

Aku sebenarnya masih tak percaya aku 
dah jadi isteri dye .
 Aku macam bermimpi .
 Syukur alhamdulillah aku panjatkan kepadamu Ilahi .

Pemberian Mas Kawin dari Suamiku :)

Mereka inilah mak yang melahirkan kami , dan menyatukan kami .. 
Terima Kasih Kepada Mak & Mak Mertue .

Jangan Jelessss !!!

Walaupun tersangat gembira .. 
Jauh di lubuk hatiku, aku sebenarnya menyimpan sedikit perasaan sedih .
Aku sepatutnye diwalikan oleh arwah ayahku . 
Namun arwah dah tiada disini lagi untuk menemani saat2 bahagia dlm hidup aku .
Arwah telah dipanggil pencipta Nya pada 27 Januari 2011.
Semoga Arwah tenang dan aman berada disisi penciptaNya .
Semoga rohnya dicucuri rahmat . 
Amin Ya Rabbal Alamin .

Kenangan Terindah 
MAT SAM BIN ISMAIL (28 Mei 1950-27 Januari 2011)