Isnin, 7 Mei 2012

AKU TERIMA NIKAHNYA

"aku terima nikah nya polan binti si polan dengan mas kawinnya RM22.50 tunai"

itu la ungkapan yang paling enak didengar bg 
mereka yang sudah mempunyai buah hati.
dengan ungkapan akad nikah termetri la 2 hati 
untuk sama2 melayari bahtera impian mereka.

Dan pada hari yang bersejarah ini .
Tarikh : 4 MEI 2012
Hari : JUMAAT

Dengan sekali lafaz aku sah 
menjadi isteri kepada 
KAMARUDDIN BIN CHE DAUD




Alangkah bahagia nya hidup ku saat ini . 
Masa2 yang aku tunggu dah menjadi kenyataan .
Aku berharap perkahwinan ini akan jadi yang pertama dan terakhir untuk aku .
Semoga Allah limpah kan kurnianya buat rumahtangga kami berdua .
Berikan lah kami kesihatan yang baik dan zuriat yang soleh dan solehah .
Aku berharap rumahtangga aku akan kekal bahagia sampai ke Syurga .
Terima Kasih Ya Allah !!
Amin Ya Rabbal Alamin.