Sabtu, 22 Oktober 2011

TemPoh PerTunaNgan ~


:100:



ummm :face50: !!
tataw nak pos ape .
da lame kot tak tengok blog shayang2 nih .
hihi !!
tapi betoi la ape orang tue-2 cakap ..
dalam tempoh bertunang nih, macam-2 dugaan datang .
SHIT TAU TAK !
sakit hati tak payah nak cakap la ..
geram, bengang plus bengong !!!
kadang-2 tu memang tak tahan ..
bukan aku tak reti nak b'syukur, tp emmm .
mende yang aku tak suke, aku benci menghantui hidup aku !
tapi aku kuatkan jugak hati aku ..
aku berdoa pade tuhan supaye aku tak tpedaye .
supaye aku tak myesal dlm hidup aku .
memang la tempoh pertunangan agak manis, tak aku nafikan .
tapi kene pandai-2 bawak diri la .
if terleka or mengikut perasaan .
habesla .. so jgn marah tak tentu pasal .
jangan sebut mnde-2 yang pompuan tak suke. oke!
nt mnde yang kecik makin jadi besar ..
urmmmmm !!!
memang aku terlampau sayang kan tunang aku ..
aku tamao impian kami jadi sia-2, tapi tu sume kuase tuhan gak kan .
semoge ALLAH merahmati hidup kami dan menyatukan kami nanti .. amin .
aku harap aku dapat bersame-2 ngn die cepat-2 .
tak tahan da menahan kerinduan kat dye . hihi !
b .. aling rendu b .
aling sayang b !!!! mmmmmmuuuuuuuuuuaaaaaaaaaahhhhhhhhh ....
:125: