Khamis, 6 Oktober 2011

PerTuNanGan Ku ~


:h: 2hb 10 2011 :h:
Majlis Pertunangan aku dengan Mr Bunbun .
:63: KAMARUDDIN CHE DAUD :63:


Ya Allah jauhkn la dari dugaan yg berat buat kami Ya Allah,
permurahkan lah rezeki kami Ya Allah..
satukan kami degan ikatan pertunangan ini,kekal ke jinjang pelamin,dan hingga kami di jemput Mu Ya Allah..bukakan lah pintu hati aku hnya utk dia,dan bukakan lah pintu hati dia hanya untuk aku Ya Allah..
Amin Yarabbalalamin.

tak sangke aku da jadi tunangan orang .. hikhik~
terima kasih atas segale penat lelah dan
pengorbanan sume orang yang menjayakan majlis aku nih .
terutama Pemeli tersayang, sedare mare and jiran jiran jugak!!
aku sangat sangat menghargai nye .. :w:

:34: Kepada Korib Korib :
Nurul Syazwanie , Nurul Nadiah Ahmad and Nor Azimah .
LOVE YOU SO MUCH !!!
thx u sebab teman kan saye .. kamu yang berdebar2 kan ?? hihi .

:36: Kepada Adeq2 Sayang :
Nurul Akma Fitri and Nor Shakila .
terima kasih sebab datang . mmmuaaahh!!

:60: Kepada someone yang duk jauh :
Azie and Edah .
Paling tak sangke kau datang beb! huhu .
Dari UPM ke Pahang .
thx u sangat2 beb!! mmmuuuuahhh !!

Oke dah . tata!