Ahad, 16 Mac 2014

KEHAMILANKU :: Terima Kasih !!!

Assalamualaikum bloggie !!

Sejak dah keje ni tak sempat nak buat keje rumah . 
Tambah2 dengan badan tak larat ..
Masak nasib la sempat .. Tapiiii ...
Aku cuma sempat masak nasi and goreng ikan pekasam je .
Alololo .. Sian my hubby makan tu je balek keje karang .
Nasib la dia redo je .. Dia paham .. Kata dia la . Hik3 !
Pinggan mangkuk pulak dah berlambak2 dalam sink .
Tak larat weh nak basuh .. Itupun baju2 dari pagi sampai petang baru siap basuh dan sidai .
Hahahhahaa ! Dasat kan ?

Jadinya malam tadi hubby bertungkus lumus basuh pinggan , kemas dapur , buat susu, suap makanan dan suap vitamin untuk wife dia ni yang pening kepala kene hujan .
Segala benda dia kene buat sndiri .. Kesian jugak tapi nak buat macam mana memang tak larat .
Kalau ade mak mertua .. Mak mertua la yang masak dan basuh baju semua .
Tapi ari jumaat aritu mak mertua pegi rumah anak dia kat Janda Baik .
Sambil2 tu nak melawat akak ipar ku Kak Lina yang baru keluar wad sebab air ketuban yang berlebihan .
So dia kene warded dan buang air ketuban tu . Semoga Kak Lina dan beby sihat dan selamat melahirkan bila tiba waktunya :)
Kalau kat umah mak aku .. Mak aku yang buat semua . Hihihi !
Aku mengaku sebab memang aku betoi2 tak larat sejak preggy ni .
Bergolek je yang aku tau . Hahahaha ! Jangan marah ....

Aku keje pukui 8pagi balek pukul 1petang . 
Rehat sejam je pukui 2 dah kene masuk keje pulak , mana ade masa nak masak or basuh baju .
Kang balek keje dah tentu2 aku tergolek atas katil .
Kat tempat keje aku tu bapak la panas .. Berpeluh2 .
Letak ekon 1 je .. Mane la cukup .
Aku ni sakit tyriod .. Badan sntiasa panas .
Dah kat tempat keje aku panas berdengung lagi la sesak nafas aku dibuatnye !
Arggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!! Sabor je laaaa ..

Terima kasih buat hubby, mak dan mak mertua yang memahami keadaan ku ini .
Untung sangat saya ada kamu semua !! 
Semoga Allah memberikan kesihatan yang baik kepada kalian semua .. Amin Ya Rabbal Alamin .
Babai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!