Isnin, 24 Februari 2014

KEHAMILANKU :: Berdebor - debor !

Berdebar rasa harini .. Tapi aku yakin sangat yang aku ni memang mengandung . 
Hamboihhhh !!!!! Huhu !
 Sampailah giliran aku .. Jumpa dengan staff nurse . 
Dia kata mybe hormon aku je kot .. 
Ye la aku kan tyriod . Boleh jadi dia menganggu sistem hormon aku .. 
Ishhh !! Dia ni tak membantu langsung . Aku dah buat test kat umah .. Bukan kabur line dia tau . Terang sangat2 !
 Selama ni aku buat jugak UPT bila period aku lewat tapi tak pernah dapat double line macam ni tau !! (dalam hati je pun cakap cmtu ) 
Staff nurse lelaki tu kata ape salahnya double line dia dah kawin tak mustahil la dia preggy .. Hahahhaa ! Yesss dia sokong aku . Last dia pun suruh aku buat UPT kat makmal .. 
Alhamdulillah result nya still po+ . Dorang ucapkan tahniah kat aku sebab majority semua yang kat situ tau aku dah dekat 2tahun menunggu untuk dikurniakan zuriat .. 
Happy sangat2 !!! Wuuuuu ....

Sayang, mama akan jage awak baik2 sedaya yang mama mampu .. 
Mama nak awak pun kuat .. 
Awak sangat bermakna dalam hidup ayah n mama .. 
Dah lama mama n ayah tunggu awak .. 
Awak saja yang boleh merubah segala benda dalam hidup mama n ayah .. 
Awak semangat mama n ayah .. 
Mama n ayah doakan awak membesar dengan sihat dalam perut mama .. 
Semoga awak keluar dengan selamat dan sempurna sifatnya dari perut mama setelah genap usia awak 9bulan 10hari .. 
Semoga awak menjadi anak yang soleh dan solehah . 
Aku hanya mampu berdoa ...  
Ape2 pun hanya DiA lah penentu segalanya .. Amin Ya Rabbal Alamin J