Jumaat, 7 September 2012

KEHAMILAN PERTAMA : Syukur Alhamdulillah

Alhamdulillah syukur kepadamu Ya Allah kerana telah memberikan memakbulkan doa aku dan suami .

Dua tiga hari ni aku asik demam je . Asik merajuk dengan hubby .
Sian hubby tak larat nak layan . asik-2 kene marah .
Tapi tak leh buat ape .. hahaha !

Langsung tak larat nak buat ape . Tekak loya . Kepala pening-2 .
Baring je dalam bilik . Masak kemas rumah semua mak mertue yang buat .
Aku menangis tanpe sebab .. Teruk kan aku .
Mak aku agak aku ni pembawakkan budak tu yang ngengade lebih .
hahaa !

Last-last mak aku n hubby bawak g klinik .
Rupe-rupenye betul .
Syukur  alhamdulillah aku disahkan mengandung .
Hubby aku senyum je memanjang .
Dye jage aku baek punye .. Yela mesti dye sayang anak dye .
Tamao jadi pape kat aku and beby .

Seronoknye tak dapat aku and hubby gambarkan dengan kate-kate .
Macam-2 kami dah angan kan .
Semoga beby membesar dengan sihat .
Tak sabar nak tengok beby aku dan perot aku yang memboyot .
Macam mane la rupenye yek ???
Hahahah ! mesti comel kan ... 
wakakakaka ..

Terima Kasih Ya Allah .