Jumaat, 3 Disember 2010

Si Dia Pujaan Hati






ohh my l0ver.....hehehe....i really2 mis him!!!ohhhh......^^...my lover nie nme nyer Mr. Kamaruddin Che Daud....wewitttt!!!!! hahhaha....sbnr nyer ak ngn dy nie mmg ta pna knl pon dlu....but dlm mse y singkat je ak boley syg dy lbey dr org y ak knl lme...ak boley lpekn someone y sbnrnyer ak pnyer bf mse 2 smata2 ak nk kn mr kama nih...pnyer la sadis ak. sb nyer dy nie pon ade la ciri2 pmimpin ckit...dy ske nsht org. pndek kate da ske sume bgs la...huhuhu. n ble pk2 balek ak xmyesal p0n wt cm2...sbb ak plih org y btoi... insyaallah la kn. bdoa je pd Allah.....even mse 2 pon ak ngn xboy ak 2 mmg ade prob... tade per y leh wt tok sttle ak nyer prob 2... very terrible on dat time! tp ak xbgtw mr kama....ak ckp ak single. huhu.....n then ak trus kn bhubg dgn mr kama...lme2 ak amek jln tbaek y ak boley ak pk iaitu lpekn my XXX n terime mr kama... even he's not da first person in my heart. but i hope he will be da last man that i can share all my happiness...insyaallah. doa kn kami ye.... he's very nice guy n xmudah melatah wit da prob y mnimpa hbgn we all....sboleh2 nyer he's try 2 solve we all pnyer prob wit da best way... that why i love him very much!!! ak mmg tabik spring ah kt dy. dy ugak sorg y tenang...wlaupon pada hakikat nyer dy sorang y pemarah...anyway dy da brubah dan jd sorg y ckup lembut...he's never never never bkasar pd ak even ak sndri slalu tengking dy....lg ak tgking dy lg la ske. cz dy boley kc ceramah pree kt ak...hahhahaa. i deserve it!!!huh...kdg2 2 xlrt ugak na dgr ceramah dy...ad000iiii!!! bingit weiii....but i dont think i can talk like dat(tengking lorh) dpn dy...hehehe. mybe lg truk kne crmh.bek silent n dgr sje crmh dye yep!hahhahaha... sometimes mr kama nie akn jd sorg y sgt kelakar n really2 crazy!!!! rmai org ckp dy cm nie...huhuhu. but 4 me he is really sweet....mkin windu plak ase!!!!!!!!!!!!!!!!! arghhhhh................


Now…almost 7months ak bcinte ngn mr.kama…hurm. mcm2 da ak lalui ske duke ngn dy…terima ksh Allah krna telah mnemukan ak dgn dye....Ya Allah...kau berkati lah hbgn kami ini spaya kami dpt mnikmati khidupan rmh tgga sbgaimana y telah kami impikan & juga sbgaimana y diredhai olehmu....dan jauhkan lah kami dari mlakukan ssuatu y dimurkai olehmu. aMin.......^^.




BuT KaDang2 KiTe snDri oWezz tLuPe y KiTe TLmPau PnTg kN bF/gF KiTe dR Mak Ayh KiTe....MeyH Bce aT bWh NiE...sPayE KitE oWezz BeRinGaT.
Kmo bca ayt yg sy bg ni...amat sdih....Cry

Aku ada pasangan hidup sendiri....

Bila seronok, aku cari....pasanganku

Bila sedih, aku cari....Mak
Bila berjaya, aku ceritakan ada....pasanganku
Bila gagal, aku ceritakan pada....Mak
Bila bahagia, aku peluk erat....pasanganku
Bila berduka, aku peluk erat....Emakku
Bila nak bercuti, aku bawa....pasanganku
Bila sibuk, aku hantar anak ke rumah....Mak
Bila sambut valentine.. Aku bagi hadiah pada pasanganku
Bila sambut hari ibu...aku cuma dapat ucapkan "Selamat Hari Ibu"
Selalu.. aku ingat pasanganku
Selalu.. Mak ingat kat aku
Bila-bila... aku akan talipon pasanganku
Entah bila... aku nak talipon Mak
Selalu...aku belikan hadiah untuk pasanganku
Entah bila... aku nak belikan hadiah untuk Emak
Renungkan:"Kalau kau sudah habis belajar dan berkerja...bolehkah kau kirim wang untuk Mak?Mak bukan nak banyak... lima puluh ringgit sebulan pun cukuplah".Berderai air mata jika kita mendengarnya........Tapi kalau Mak sudah tiada..........MAKKKKK...RINDU MAK.... RINDU SANGAT....Berapa ramai yang sanggup menyuapkanibunya....berapa ramai yang sanggup mencuci muntahibunya.....berapa ramai yang sanggup. mengantikan lampinibunya.....berapa ramai yang sanggup..... membersihkan najis ibunya.......berapa ramai yang sanggup....... membuang ulat dan membersihkan luka kudis ibunya....berapa ramai yang sanggup berhenti kerja untuk menjaga ibunya.....Dan akhir sekali berapa ramai yang sembahyang JENAZAH ibunya......


urrmmmm....MAK aku syg kamoo....(JaRiah AnDaK)